بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است| ضرورت تسهیل مسیر‌های حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین+ فیلم مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش تعداد شهدا رئیس‌جمهور آلمان کنفرانس درباره جنگ غزه را لغو کرد تاکید شی جین‌پینگ و بلینکن بر تثبیت روابط آمریکا و چین با رویکردی مثبت و سازنده ویدئو | شناسایی و دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در ارومیه امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد مقامات نظامی ایران و هند بر گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی تاکید کردند فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد: جبهه فرهنگی در خط مقدم قرار دارد رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است | با اراده پولادین مردم تحریم‌ها به نتیجه نرسیده است وزیر دفاع روسیه: گروه‌های تروریستی مستقر در افغانستان تهدید اصلی آسیای مرکزی هستند علل هم‌پیمانی اردن با رژیم‌صهیونیستی روایت نماینده شهرآرا از دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب | متفاوت‌ترین سفر زندگی‌ام بود نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به رؤسای دانشگاه‌های آمریکایی در حمایت از غزه
سرخط خبرها

نماینده علی‌آباد: مطالبات کشاورزان پرداخت نشده است | قالیباف: وزیر کشاورزی پیگیر پرداخت مطالبات گندم‌کاران در هفته جاری است

  • کد خبر: ۱۱۶۶۲۱
  • ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
  • ۱
نماینده علی‌آباد: مطالبات کشاورزان پرداخت نشده است | قالیباف: وزیر کشاورزی پیگیر پرداخت مطالبات گندم‌کاران در هفته جاری است
رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده علی آباد کتول درخصوص لزوم پرداخت مطالبات گندم‌کاران کشور، بیان کرد: وزیر جهاد کشاورزی موضوع گندم‌کاران را پیگیر هستند و بخشی از آن‌ها در برنامه‌ریزی پرداخت هفته جاری قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، رحمت‌الله نوروزی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک عید قربان و عید غدیر خم گفت: پاسخ‌های وزیر جهاد کشاورزی قانع‌کننده نبود، از طرفی یکی از دغدغه‌های نمایندگان مجلس که در کمیسیون تلفیق نیز مطرح شد، مطالبه گندم‌کاران بود که برای این مهم ۷۱ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس با بیان اینکه اقتصاد گلستان، اقتصاد کشاورزی است، افزود: پول محصول کشاورزان هنوز پرداخت نشده، در حالی که آن‌ها در فصل کشت دوم قرار دارند. رئیس سازمان برنامه و بودجه به همراه وزیر جهاد کشاورزی در کمیسیون کشاورزی مجلس حضور یافت و درخصوص پرداخت مطالبه گندم‌کاران قول مساعد دادند، اما متاسفانه تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه امنیت غذایی دغدغه رئیس مجلس و در رأس کشور مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: مطالبات کشاورزان در استان‌های مختلف کشور از جمله گلستان و اصفهان پرداخت نشده و گلایه‌مند هستند. وزیر جهاد کشاورزی صدای کشاورزان در دولت است و باید از آن‌ها حمایت کند، چرا که کشاورزان مراحل کاشت، داشت و برداشت را باید طی کنند، لذا از رئیس مجلس درخواست دارم این موضوع را مدنظر قرار دهند.

نوروزی با بیان اینکه وضعیت حقوقی کارمندان با تورم موجود، همخوانی ندارد، اضافه کرد: کارمندان وزارت کشور، فرمانداری ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها مانند سایر ادارات دولتی از وضعیت حقوق خود ناراضی هستند. مجلس انقلابی باید برای این موضوع فکر اساسی داشته باشد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: وزیر جهاد کشاورزی موضوع گندم‌کاران را پیگیر هستند و بخشی از آن‌ها ان‌شاءالله در برنامه‌ریزی پرداخت هفته جاری قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد جواد تقوای
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
0
0
به خدا دیگه از خجالت گوشیمو جواب نمیدم به خاطر بدهی به کمباین و کارگر بعد از یک ماه تحویل دادن گندم تازه قرار بزارن تو برنامشون که پول گندومو بدن .پس چی شد اقای وزیر شما که گفتید پرداختی و میخاید برسونید به روزانه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->